god morgon

är riktigt trött funderar på och somna om igen men ingen idee för då kan jag ej sova inatt. aja iallafall vad händer idag? jag har ju varit så tråkig dem senaste dagarna men går och väntar på att mamma ska få semester så vi kan hitta på nått och har ej kunnat åkt någonstans under veckan när jag varit hos pappa hans bil är sönder. så drf jag bara legat hemma och inte orkar åka och träffa någon. iallafall idag kanske jag ska träffa casey beror på vilken tid för ska kanske med till pappas jobb och fixa lite med hans bil vi får se. nej nu ska jag spela tror jag eller kolla på film det visar sig vad jag hittar på.
Långt inlägg det blev men aja sånt får ni ta.
bild sen några veckor tillbaks


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0