Bellbox.se

Bellbox.se är en hemsida som bara har massa hårprodukter! Åh det är ju riktigt bra för alla som har slitet hår eller gillar och fixa med sitt hår extremt mycket. Jag brukar inte göra så speciellt mycket med mitt hår förutom platta det varje dag, och har även varannan dag torrschampo i eftersom det inte är bra och tvätta håret varje dag och håller på och avänjer håret just nu. Så det skulle jag rekomendera starkt och använda torrschampo det är ett av mina bästa köp :) Värme skydd är även otroligt bra för håret om du plattar det eller lockar även föna  och det vet jag att dem flesta tjejerna gör så skulle satsa på ett bra värmeskydd.
På denna sida är det väldigt bra eftersom dem inte har super duper höga priser och märken som även är bra och det bästa är om du beställer över 500 kr får du fri frakt och vem vill inte ha fri frakt så ba sätta igång och handla massa hårvårdsprudikter nu.
Detta märke använder jag mig av hemma i värmeskydd och en gele som gör så det elektriska håret försvinner.


Kommentarer
nathalie yrvenstam

hej fina du!
ställ gärna en-två fråga/frågor i min frågestund så är du gullig!
ha en fortsatt fin Lördag! :D

2012-10-06 @ 11:38:53
URL: http://haap.blogg.se
Nathalie Ekström

Hej vad fin blogg du har! Jag la till den bland mina favoriter :)
Du får gärna kolla in min blogg, jag skriver om träning, min vardag, drömmar, inspirationer och tips. Kommentera gärna vad du tyckte också :)
Ha en fortsatt bra dag! Kram

2012-10-18 @ 19:47:27
URL: http://naathalieekstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0