hemma hos dennis igen

förlåt att jag inte bloggat men efter träningen igår vare ba
hem duscha och sova var helt död efter igår, aja skolan idag
gick väl bra jobbade på under lektionerna, unnade mig med kebab
idag så nå blire inge mer onyttit denna vecka jag och linda har ju
bestämt att sluta äta sånt kanske ba 1 gång i veckan eller nått sånt.
aja iallafall kom hem t dennis och ingen öppnade så stod i trappen
ungefär 40 minuter men det va för han sov och hans bror kolla
på film med hörlurar så ingen hörde men efter mkt ringade på mobilen
och bankade på dörren så vaknade dennis till liv igen. aja ikväll blire
bara och chilla hemma skulle igentligen gå på träning idag igen men det
orkar vi inte med just nu så blir en annan dag istället. nej nu ska jag
sluta skriva känner att detta inlägg blir väldigt långt.


Kommentarer
evelina

Riktigt fin blogg! :)

2012-01-17 @ 17:04:31
URL: http://myplacey.blogg.se/
matilda

Fin blogg!

2012-01-18 @ 09:55:52
URL: http://mmatildasliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0