nelly paketet



Kommentarer
Cecilia

jätttesnygga greejor duu! Har faktiskt planerat att köpa ett sånt där halsband när jag får lön! Och spets är ALLTID fint, det är en stor favorit!



SV: Tack och lov för en RIKTIG kommentar som faktiskt läst vad man skrivit. Det här med bh alltså, tycker att det är väldigt orättvist att man ska behöva köpa så dyra bhar :O Jag lovar dig att det är många som har 75C eller något sånt och går omkring med helt feel bh. Så kanske det blir fler som vill ha i vår storlek.

Och jag vill ju ha mer färg! Inte bara typ vitt och svart.



Som tur är kan jag då än så länge ha twilfits egna bhar, men när du syr in dom, hur bär du dig åt? Verkar invecklat om det är spets och sådär liksom.

2012-04-19 @ 20:32:49
URL: http://cecsun.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0