trodde aldrig!

rubriken säger allt!
Trodde aldrig jag skulle sakna min gamla klass sen 6-9an.
Men nu känner jag att det är lite tomt. Alltså det som jag
mest saknar från den klassen det är alla konstiga killar som
jag alltid var med i skolan och fick damp på heheheh ;).
Så här är det jag brukar inte kunna umgås med tjejer om dem
är för tjejiga ja jag vet att jag bryr mig om mina naglar osv men
det jag menar med för tjejiga är typ beter sig som äkta tjejer ba
usch till allting sånt tål inte jag. Så har alltid kommit överens med killar
bättre än tjejer. Och nu går jag i en klass med 26 tjejer men det finns
8 st som jag kommer överens med och det är nice.
Men iallafall åter t min för klass så var det något speciellt i den klassen
som jag gillade. Kan erkänna under den tiden jag gick där klagade
jag som fan på min klass men när man tänker efter saknar jag fan den.
9b i mitt ♥
minnerna med er går inte glöma!

Det jag mest saknar är dem här underbara lärarna♥


Kommentarer
Emma

Vilket fint inlägg Emelie! Jag saknar er allihopa jättemycket!!



Jag har varit hemma idag och vilat upp mig men ska jobba resten av veckan (om nu inte bebisen vill ut tidigare, haha:) så det är bara att kika förbi!

2011-09-26 @ 16:28:55
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0