hemma

förlåt att jag inte blogga i morse men försov mig och stod i duschen
för länge så hann inte blogga. åkte t skolan vid kvart i 10 och sen bar
det av till stockholm kistamässan kul va det sprang runt med linda köpte
lip volym (45 kr) och 28 miniral ögonskuggor (200 kr) roligt var det iallafall
och jennifer som skulle tävla med naglar vann grattis till henne as kul.
aja nu är jag hos dennis och ska lunga ner mig och fortfarande stressad.
juste träffade foki och andra bloggerskor och kändisar ;)


Kommentarer
moni

Hejsan !

Jag har ordnat en tävling på min blogg i samarbete med runns.se och erikasgarderob.se.

Man tävlar för någonting för 100 kr. Bra va?

Direktlänk: http://mmonis.blogg.se/2011/november/tavla-om-nagonting-for-100-kr.html#comment

Om du inte gillar "reklam" så förlåt.

Undrar du någonting så kan du alltid kommentera och fråga!

Glöm inte att läsa igenom alla regler!

Om du är med så lycka till.. kram.

2011-11-26 @ 23:34:07
URL: http://mmonis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0