har tråkigt

1. Ditt namn? Emelie
2. Ålder? 15 , fyller 16 om 5 månader
3. Vart bor du? Västerås.
4. Bor tillsammans med? pappa, missan och sotis hos pappa sen ba med mamma hos henne
5. Husdjur? Katt
6. Färg på ditt hus? rött
7. När är du född? 24 august
8. Klass? 9B
9. Vilket år tar/tog du studenten? tror 2014
10. Något jobb? Nej

DAGENS
11. När gick du upp i morse? Runt 7
12. När ska du sova? När jag är trött.
13. Duschat idag? nej men ska snart
14. Kramat någon idag? Nej.
15. Pussat någon idag? Nej
16. Vad har du ätit idag? Frukost
17. Dagens klädsel? sovkläder eftersom jag inte är fixad
18. Dagens smink? Inget eftersom jag inte är fixad
19. Dagens sötnos? kevin självklart
20. Dagens roligaste? ingeting än

RANDOM
21. Har du många vänner? kanske inte så många men jag nöjer mig
22. Hur många har du kysst? Räknar inte?
23. Vem kramade du senast? kevin
24. Hur många har du haft sex med? Inget jag skriver här
25. Hur många har varit otrogen mot dig? alltså otrogen och otrogen men vi säger 2
27. Har du pojk-/flickvän? ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? kevin , ska ha prov nu så kan inte svara:*<3

BÄSTA
31. Film? Narnia filmerna 
32. Låt? Många
33. Mat? Kinamat och tacos 
34. Dryck? Cola och ice-te
35. Färg? många
37. Stad? ingen aning
38. Land? turkiet
39. Ämne i skolan? svenska och bild
40. Människa? min familj och kevin
41. Personen du tänkte på? kevin
42. Personen du kysste? - kevin
43. Gången du hade sex? - Privat.
44. Gången du grät? Igår
45. Gången du spydde? måndags
46. Gången du var i Göteborg? flera år sen
47. Gången du var i Stockholm? några månader sen
48. Gången du var full? december
49. Gången du var hög? Aldrig.

 ANTAL
50. Personer du älskar? Familjen och mina vänner och killen
51. Personer du hatar? Hatar ingen, men ogillar väldrig många
52. Pojk-/flickvänner du haft? 2 seriösa resten har varit oseriösa
53. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - kevin
54. Glassar du ätit på en dag? 10
55. Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga vad jag vet
56. Gånger du haft minnesluckor? Många
57. Gånger du varit kär? 2 gånger
58. Personer du saknar just nu? Flera..
59. Gånger ditt hjärta brustit? Många gånger..

VEM:
60. Vill du kyssa nu? kevin
61. Ska du träffa imorgon? de i skolan
62. Sjöng du senast för? hmm mig själv
63. Hade du senast en msn-konversation med? ingen aning
64. Spelade du tvspel med senast? kevin
65. Vill du ta med på en romantisk resa nu? kevin
66. Vill du kasta en sten i huvudet på? ...
67. Förtjänar att dö? -
68. Är söt? Många!
69. Vill du sova jämter inatt? Hmm..

VAD:
70. Gör dig glad?  många sker
71. Gör dig ledsen? För mycket.
72. Vill du helst göra nu? Sova. 
73. Önskar du att du slapp göra? Plugga.
74. Vill du ha nu? Sommar.
75: Önskar du dig i födelsedagspresent? en dator
76. Längtar du till? Sommaren!
77. Tycker du om dina betyg? jadå
78. Ångrar du i ditt liv? Mycket.
79. Är det bästa som hänt dig? hmm typ att kevin kom och rädda mig när jag mådde som sämst.
80. Hur mycket är klockan? 10.22



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0