ÅH!

är trött på skolan!
folket i skolan man känner ju de redan och
vi kan aldrig ta det lungt. min skola säger att
de inte har läxor det har vi visste?
vi har veckans bildord!
sen så har vi så mycket som ska in på en och
samma gång mass lekstioner går bort så vi måste
ta hem och jobba endå de säger att vi ska ha en
fritid och slippa läxor efter skolan men det får vi ju
inte jag sitter nästan varje dag och pluggar hemma.
tillo med när jag är med kevin kommer hem efter har
varit där sen pluggar jag ett tag innan jag sover.
tycker inte det ska va så men aja nu ska jag väl fortsätta
plugga. om man har varit sjuk som jag och måste komma
ikap så kan jag förstå att man måste plugga hemma men
inte annars.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0