åh shit

Rubriken säger allt!
Har ju hemkunskap vecka trodde det skulle bli chill men nej.
idag jobbade jag och belinda häcken av oss om ekonomi.
det är svårt och va student och få ihop en hel ekonomi på 1 år
har jag märkt nu. iallafall i morgon ska vi baka bullar ska
bli lite chill på onsdag ska han från andra världskirget komma
sen på torsdag blir det baka småkakor och lära sig tvätta
och strycka sen på fredag ska ella ha lekstion sen ska
vi även jobba om ekonomi igen. fullt upp eller? svar ah.
aja ska packa nu sen röra mig hem t mamma bloggar då.
sen måste jag även jobba so,svenska och matte.
för har so inlämning nästa vecka
svenska redovisning och inlämning av läsloggen
sen matte prov.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0