25 min kvar

Hejsan alla bloggläsare :):)
vi va nyss ute och gick för det va så varmt här inne och sånt.
har packat ner alla saker osv. hoppas verkligen inte jag glömmer
någonting har kollat på min packlista och då ska jag ha packat ner
allting. aja iallafall så om ungefär 25 minuter så kommer taxi
och hämtar oss och kör oss till stan sen ska jag ellen pappa
och pappas kompis som också ska med, ut och äta och
bara ta det lungt sen så vid 4 kommer bussen och då bär
det av till stationen där båten går. och vi får ju tyvärr inte
hoppa på förens vid 7 halv 8 as segt men men. Sånt får man
ta om man ska på kryssning kommer mobil blogga lite då och då
men bara när jag är i Sverige annars kostar det ju as mkt för mig.
Taggar till denna låt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0