god morgon

idag börjar power meet. och slutar på lördag jag
mariana och dennis ska va där hela helgen och tobbe
kommer även hem t västerås på fredag så han ska va
med oss också JIPPI! :D


iallafall eftersom jag inte kommer va hemma så mkt i helgen
ska jag försöka ta många bilder eftersom jag lovade det
men har inte blivit så mkt av. och jag kan typ inte  mobil
blogga längre från min mobil ingen aning ska kolla upp
det nu kom jag på sen in i duschen eftersom ska t tandläkaren.
kommer skälla ut dem om jag inte får min tandställning snart
och då undrar nu säkert vrf?

jo såhär är det i 5 år har dem sagt att jag ska få tandställning
men ba stjugtit upp på det. och för ett halv år sen va jag där
och de tog kort och gjorde avtryck och sånt på mina
tänder. och sen ringde dem och sa att jag ska komma på torsdag
den 7-7/2011 och gö samma sak igen.
då tänkte jag måste jag börja om med allting?
drf det tar sån tid för mig och få den fucking tandställningen är för
efter 2 år har gått ska jag operera mina käckar för dem är snea
sen ska jag ha tandställning i ett halv år till. men vi får väl se
vad de ska gö på mig idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0