hemma

Hejsan alla boggläsare :):):)
vi har inte fått tillbaka våran vanliga dator, så tog med datan
jag brukar ha i skolan hem , alltså det är min egna har själv
köpt den men den ligger i skolan på vardagar eftersom jag
använder den som ett hjälp i skolan eftersom jag har dysleki.
aja iallafall hade sy hela dagen idag och det va då jag gjorde
dronken ;) hahahha alla mobbade honom.
dem flesta tyckte det såg ut som en kuk , men alltså en dronk
ser ut så och jag kanske valde fel färg men vi har typ inga
tyg på skolan. iallafall vad händer ikväll?
jag har ingen aning, ska iallafall laga maten tror jag bara
ska vara hemma. måste ta det lungt eftersom jag har
mått lite sisådär i 3 dagar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0