i morgon börjar skolan

rubriken säger väl allt?
jag vet inte riktigt om ni vet om vilket gymnasium jag ska
börja på och linje tror inte jag har sktivit ut det så mkt på
bloggen eller facebook kände att ni inte har någonting med
det och göra men eftersom skolan börjar i morgon och
ni ska ju hänga med mig i mitt liv och där går ju skolan in så ska
ni får veta det. Jag ska börja på ett litet privat gymnasium som öppnades
förra året här i västerås som heter realgymnasiet och självklart har
jag valt stylist enda negativa är att det är typ 32 tjejer och går inte
så bra ihop med tjejer för på rotundan var jag bara med killarna men
det ska nog fungera det kan ju va as bra tjejer och inte såna som
snackar skit och såna fungerar jag as bra ihop med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0