tur dag?

svar: nej?
hade ingen tur idag.
kom till skolan skulle börja jobba hämta min saker
sen skulle vi hämta belindas saker sen typ så hade någon
varit på hennes lås eller så hade det hängt sen så vi fick
knipsa upp det. sen skulle vi jobba men då hängde sig min dator.
Sen var det lunch sen redovisningar, sen alla som va klara med
redovisningarna fick gå hem kvart över 2 medans vi andra
fick jobba t 3 som straff men jag och belinda va inte klar för allt
gick åt helvete idag. sen när vi satt och jobba råkade våran lärare
stänga av datorn och vi hade inte sparat arbetet men som tur så
fanns den endå kvar. Det va typ det enda som va tur.
Sen kom mamma vi åkte t stan och sen råkade vi låsa in bilnycklarna
i bilen stod och vakta bilen medans mamma gjorde det hon skulle
på stan sen kom morfar med extra nycklar så jävla otur.
aja är hos kevin nu så får se när jag bloggar igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0