SOFIE SÖDERKVIST

Ah sa ju att det skulle bli mitt sista inlägg men det här blir det ;)
sitter och chattar med knasbollen sofie söderkvist som jag saknar
sjukt mycket. Hur länge har vi känt varandra sofie? kommer inte ens
jag ihåg. Men en sak kommer jag ihåg första minet va typ dansbögen
alltså en musikal vi gick på tsm eller så va det bandy grejset när vi
sminkade oss som värsta fjortisarna på natten och gick ut hahah vi
har gjort sjukt konstiga saker ihop? :s , och du är jäkligt speciell du
berättade nyss att du hade fått damp och slagit in handen i väggen så
du har skit ont och jag ramlade i trappen idag kan man bli mer misslykande
än vad vi är eller? :o hahaha det går inte.
Men du sofie från det ena till det andra jag vet att du läser det här för jag
kommer typ tvinga dig annars får du en gruka upp i bajshålet och det blir
inte så mysigt ;) hahahha iallafall vi måste ta och träffas snart sist va typ när
jag kom hem från turkiet din lilla skit unge.
nu kommer underbara gamla och halv nya bilder på mig och sofie ;)
Tänk att vi har kännt varandra fett länge och har bara bråkat 1 gång :o
Jag älskar dig sofie söderkvist♥


















Kommentarer
sofie

haha gullen då. vi är normala:D min hand gör ont så kan inte skriva så mycket men.. jag älskar dig!

2010-09-05 @ 21:24:03
Rebecka "Boki" Öhlund

Fin blogg du har! :)

Kramis

2010-09-05 @ 23:23:34
URL: http://rebeccaohlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0