igår kväll

hehe det va lite smått roligt.
för vi va på skiljebo dennis kom och hämtade oss på moppe
sjuk kul det va men skit rädd va jag också första gången jag
åkte moppe (y)
sen så skulle vi hem och då gick jag och ebba och jayson hem
t ebba sen typ träffade vi en kille som vi började prata med
och ebba och jayson typ gick snabbt som fan och jag gick och
snacka med dig sen pratade vi om att jag blogga och sånt (Y)
så han ba jag är din stalker. iallafall han va sjukt snäll.
sen kom vi hem och åt så åkte vi tillbaka t skiljbo då stjusade
jayson oss på cykel när vi kom tillbaka va vi med massa mycket
skratt va det den kvällen (y)


Kommentarer
elinor

hejhej



vilken fin design :)



xoxo

2010-09-25 @ 19:22:31
URL: http://eeeelinoor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0