depp!

Seriöst kunde dagen varit värre?
i morse så fixade jag ju mig för skulle ut och träffa några.
men det blev aldrig av dem hörde inte av sig och jag tänker inte
bomba eller ringa hela tiden. Om man har bestämt att man ska
träffas ska man träffas punkt slut! aja då blev det och se på idol.
tjockade mig lite med pizza började må illa efter. sen typ hade jag
värsta dampen på alla som smsa skrev på msn och facebook
värsta pmsen jag lovar! sen nu gick luften ur mig blev depp helt
plötsligt. Jag vet vrf jag blev depp men det är ingeting jag tänker gå
ut med här på bloggen! det är en privat sak och några av mina närmsta
vänner vet om vrf jag är depp ibland!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0