bara tvungen

Anonym om hemma:
assa shit. du bloggar om samma sak hela tiden :S? "hemma nu" drar från datan nu" kanske sista inlägget" blablabla... shit. kom på något nytt. säger som alla andra. jävla ginger. stick hem

svar: alltså om vi säger så här så brukar jag inte svara på anonyma duma kommentarer men den här gången vad jag tvungen. du säger att jag skriver samma sak hela tiden! ah det kanske jag gör men liksom äre ditt problem?
sen för det andra om du stör dig så jävla mycket på det VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG DÅ? tror du inte jag vet att det är samma fucking person hela tiden det är ju samma ip-nummer på alla dina kommentarer. vrf ska jag sticka hem om jag redan är hemma?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0