tidsfördrivning!

Namn: Emelie Resander
Piercingar: Öronen.
Tatueringar: nej , men vill ha
Längd: 1.60
Skostorlek: 35/36

Hårfärg: rött brunt
Är du kär i någon: Ja!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, hemma hos pojken min
Tänker du på att ta självmord: nej!

Dricker du alkohol: typ aldrig
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du
: orkar inte kolla vad den heter
Vilken parfym använder du
: britny spears & avril lavinge
Vad är du rädd för
: Ensamhet och mörker
Gillar du att tvätta: Nej
Gillar du Berg-och-Dalbana
: lite

Senaste:

Film du hyrde: Kommer inte ihåg!
Film du köpte:  kommer inte ihåg
Låten du lyssnade på: Bruno Mars - Just The Way You Are

Personen du ringde: pappa
Tv program du tittade på: nyheterna
Personen du tänkte på: pojken min!

ANTAL..

Gånger du varit kär: det här är nog första gången jag är riktigt kär!
Gånger ditt hjärta brustit: Många gånger
Hjärtan brustit på grund av dig: vet inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ingen
Ärr du har på kroppen: orkar inte räkna

SENASTE..

Personen du fick mail av: venne
Personen du fick brev av: venne
Personen du fick sms av: pojken min
Gången hela din familj åt middag tillsammans: flera år sen

Saken du köpte: bussbiljeter
Vad har du gjort idag: vaknat , ätit frukost och hostat!
Var det kul: NEJ!
Hur tidigt stiger du upp: när det är skola klockan halv 7 när det är helg så äre olika
Gillar du att slåss: Nej!
Vad ska du göra idag: hmm ingen aning , blir väl och vila bort min förskylning?
Är du seriös: ibland
Vad är du allergisk mot: pollen

Var har du ont: halsen
Använder du hårspray: ja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0