fick inte så många frågor men endå.

Postat av Bloggarmaja:
hur kommer du runt sskrivkramp?
svar: inte för jag förstår frågan men jag har inte skrivkramp.

Postat av Michelle:
Hej , hur gammal är du?? :)
Svar: hej, 15 år :)

Postat av Jenny:
vad fick dig att börja blogga? :)
svar: hmm förut så la jag alltid upp bilder på bilddagboken och
skrev vad jag gjorde om dagarna sen tyckte folk det blev tröttsamt.
och jag ville fortsätta med det då kom jag på att jag kan starta en blogg :)

Postat av Viktor fucking hammarström:
CHACHA bloggen! Närå, Men Vad fick du att börja blogga?:D
Svar: samma svar som jag skrev innan :D

Postat av tobbs:
visste du att tobbs.se är top 15bloggare i sverige?
Svar: det hade jag ingen aning om, men din blogg är sjukt bra (y)

Postat av Carro:
Vad är din drömsemester?
svar: det är och typ åka till något stort land tror jag.

Postat av anonym:
varför tror du att jag är intresserad av din frågestund?
varför skickar du ut reklam på andras bloggar?
Svar: jag sa inte att du va tvungen?????


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0