till sofie söderkvist

Till min älskade vän.
Jag vet ju att du läser min blogg så jag skriver här.
Du fattar inte hur mycket du betyder för mig vi har känt varandra typ
3 eller 4 år. dem åren har varit bäst vi har bara bråkat 1 gång.
först i börjar va vi hela tiden kommer ihåg första gången jag såg dig
på stan tyckte du va en jävla *****. Men sen började vi snacka på
msn. Sen efter det bestämde vi att vi skulle mötas vid 55an. trodde
att du aldrig skulle komma men där kom du cyklades med godis haha
ovanligt. vi typ cyklade runt och snackade och sånt. sen börja vi va typ
varje dag sen slutade vi vara :( men sen va vi då och då. förra året
på hösten/vinten bråkade vi om en skit grej dem flesta vet vad vi bråkade
om. Sen blev vi vänner och nu är vi hur bra vänner som helst typ är varje
dag men vi får inte tröttna på varandra.
För om jag inte hade dig vid min sida vad f*n skulle jag göra då?
Du betyder verkligen sjukt mycket för mig sofie.
emelie + sofie
lång + kort
95a + 94a
tuttar + rumpa
JAG ÄLSKAR DIG♥
har inte så många bilder på denna data på oss.

första bilden som togs på oss.



Kommentarer
J

Hej ! du va med i min veckans blogg Tävling & du hade tur som va en av dom tio finalisterna ! så nu ska du fäå dina läsare plus dina vänner att rösta på just dig!

GOODLUCK.

2010-05-08 @ 16:35:35
URL: http://johannabrandt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0