SISTA INLÄGGET

Hejsan alla bloggläsare :):)
Har nyss ätit. Kom hem för 1 timme sen iallafall skulle
ju va med madde men ändrade planer som ni såg drog
jag hem till ellen där va alex och johan vi typ skratta
gick till ica och massa sen skulle vi gå t hamre och kolla
på när måns spela match det regnade väldigt mycket sen
fick vi stjus hem av ellens morfar va hemma hos ellen anton
kom också vi typ kolla på film och skratta sen drog jag hem.
och åt och nu sitter jag här. Ska snart gå och kolla på tv så
det här blir sista inlägget med bloggar mer i morgon istället.
Tyvär har inte jag bilder sen idag men bilder sen igår ska ni få.
För det regnade så mycket så orkade inte ta bilder.

robins minnestund. vi va inte där så länge vi kom kl 2 och åkte efter typ
10 minuter så det han ju blev mer grejer efter men så såg det ut när vi va där.

madde och jag

jag madde och emma köpe glass.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0