r.i.p

Vet att inlägget kanske kommer lite sent men har inte viljat skriva.
1996-2010
Kan inte fatta att du är borta föralltid nu robin.
Alla våra minnen kommer aldrig glömma dem.
Du jag belinda michelle linus och ella va typ hela tiden förut.
Nere vid hamnen och överallt nej det går inte att fatta att
du är borta. Vi har gått i samma skola i 2 år och nu poff borta.
När vi kom till skolan igår blev vi inkallade till idrottsalen och dem
berättade att en elev på skolan va död trodde inte att det va du
för du va sa glad när vi sa hejdå i tisdags. Sen dem ba robin lagelius.
det tog 5 minuter och kunna förstå vad linda sa för någonting sen
börja jag gråta som bara den. Vi fick reda på att du hade tagit självmord.
Du hängde dig i en skog i dalarna där din fosterfamilj bodde. och du gjorde
det bästa för dig det va för privata skäl du mådde dåligt. Du var en
stark person kommer aldrig aldrig glömma våra minnen.
Du finns alltid i mitt hjärta
vi alla här i västerås som kände dig saknar dig och kommer alltid älska dig.
Vi ses där uppe robin!
vila i frid min kära vän!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0