måste skynda mig

Hejsan alla bloggläsare :):)
Det här får bli ett snabbt inlägg.
Har nys duschat igen.

vi hade idrott och eftersom jag bor så nära så gick jag hem
och duscha sen ska jag äta hemma orkar inte gå tillbaka till
skolan och äta så jag äter hemma sen drar jag tillbaka till
skolan jag börjar om 45 minuter så jag får fixa mig snabbt och
äta snabbt vet inte ens vad jag ska äta det blir nåting som går
snabbt iallafall. Men jag bloggar mer sen. Har haft matteprov
det gick väl rätt så bra får vi hoppas. aja nej nu måste jag
skynda mig efter skolan ska jag va med bello så vi får se när
jag bloggar ska blogga så fort jag har tillgång till en dator.
Det blir fett skönt när jag kommer tillbaka har slöjd då sen
ska vi typ sjunga har ingen aning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0