hiss&diss


- Helgen
Hissar förra helgen för det va sjukt rolig.
fredag: va med sofie robin viktor hedman och massa andra
lördag&söndag: va med fanny


- Ledig
är ledig på torsdag och fredag såklart man hissar det.


- va hemma
dissar och vara hemma. Liksom det är så tråkigt och må dåligt
en dag så man måste va hemma dagen efter som man är säker
på att man inte är sjuk.

- Taskiga kommentarer
måste jag säga så mycket?
Förut fick jag massa taskiga kommentarer sen la dem ner i typ 1 eller
2 veckor och nu har dem börjat igen. bara som ni vet så kommer jag
söka på ip nummert och då är ni inte så anonyma längre. Ni bestämmer
lägga ner eller fortsätta och jag får reda på direkt vem/vilka ni är och det
blir synd för er i slutändan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0