hemma

Hejsan alla bloggläsare :):)
Så äntligen hemma.
här lyser solen riktigt skönt eller det är riktigt varmt
här också så man dör nästan när man är ute och så
dum som jag är går jag omkring med min jeans jacka
aja kom nyss hem. har varit på stan med ebba och jenny.
först så åkte jag ditt ni inte får veta ;)
sen till skolan hade rast när jag kom ditt riktigt skönt sen
efter det hade vi ämnestugor satt och jobba med linnea och
forsgren i 2 timmar sen så lunch sen va ute och snacka med
SABINA som vanligt ;) sen vad gjorde jag mer? hade ämnestuga
satt typ ute då sen så typ hade vi engelska. efter skolan drog jag
till stan med ebba sen kom jenny och vi gick omkring sen gick vi
hem dem till sig och jag till mig. och nu sitter jag här ska snart sätta
mig på balkongen.
och jag glömde kamran hemma idag igen :(


Kommentarer
Jennie

Här där jag bor så är det soligt och varmt, jätte skönt! :)



Ha en bra dag!

2010-05-18 @ 19:08:46
URL: http://onesis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0