hemma

Hejsan alla bloggläsare :):)
Kom nys hem från stan.
Först skola typ snackade i telefonen hela tiden på rasterna
med SABINA :D skolan va väl rätt så lungt i. efter skolan
satt jag och ebba och snackade sen drog vi till stan sen t
dansverkstan för hon skulle på dans sen kom mamma och
hämta mig och nu sitter jag framför virus helvete datan.
Tydligen kan vi har fått virus i den får damp så kommer inte
blogga så mkt om den hära blir helt cp och stängs av så kanske
jag inte kan komma in på internet på min andra data så vi får
väl se hur mycket jag bloggar. Vi ska ju fixa det i veckan så
ni kommer inte undan mig så lätt. aja snart ska jag äta sen glo
på tv hela kvällen så det här blir sista inlägget.


Kommentarer
Jennie

Hejsan!



Har du något filmtipps?

Eller låttipps?



Fin blogg :)

2010-05-17 @ 20:10:22
URL: http://onesis.blogg.se/
Victor

Haru nå anti-virus eller har du glömt det?

2010-05-18 @ 07:22:10
URL: http://victormansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0