hemma

Hejsan alla bloggläsare :):)
Verkligen dålig bloggning idag.
förlåt förlåt förlåt!

Men va ju i skolan sen drog jag hem bytte om hämta
pengar drog och fixa bussbiljeter sen ner på stan.
Först gick jag och sofie omkring träffa hennes mamma
fick pengar efter det så va vi på beas minne stund as mkt
folk där sen gick vi och mötte sabina. va med henne och janke
ett tag träffade massa. Sen kom robin och victor så vi va med
dem och så träffa vi massa sen hem t victor sen från victor så
gick vi hem till min bästa bror jhonte hedman. sen kom pappa
och hämtade mig för 20 minuter sen. riktigt skönt och va hemma
jag kommer snart somna är så jäkla trött. har typ haft feber
under kvällen.
JIPPI JAG HAR FÅTT TILLBAKA MIN DATOR :D:D:D:D:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0