*

Ingen behöver läsa men vill skriva.
Nu inser jag massa saker.
Jag har gått i en tunel i flera år. Och har flera år kvar och gå i den men
nu när jag har gått en bitt börjar jag förstå och inse massa saker.
Jag har gjort många misstag i mitt liv. Och det finns två stora misstag jag
har gjort som jag inte vill ta upp här. Ibland saknar man när man va liten
men endå inte för det är mycket bättre nu eller liksom man förstår mer nu
än vad man gjorde när man va liten. Jag saknar allt som va bra men nu ska
vi kämpa upp tills det blir bra igen. Jag har börjat fått tillbaka massa vänner igen
och ni kan inte inse hur glad jag över det. Men har börjat bråkat med dem jag har
varit med under åren. Vill inte bråka med nån jag hatar bråk men det blir oftast
bättre i slutet. Och nu inser jag hur mycket jag älskar en person.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0