ellen lagelius

våra minnen = underbara.
jag har typ inga bilder på våra minnen på min nya data men ska
ha några iallafall. Jag älskar dig mest av allting.
Va fan va det som hände?
Känt dig i 2 och ett halft år.
Dem åren har varit underbara.
Vi har haft bra och dåliga tider men det är väl det som går in i vänskap.
Kommer ihåg hur vi lärde känna varandra och det va inte på ett normalt
sätt:
Jag va typ med belinda hela tiden och ni kramades och smällde varandra
i bh-bandet sen började vi helt plötsligt också göra det sen bestämde att
vi skulle va sen dess har vi vartit vi har typ bråkat några gånger men inte
många gånger. kommer inte ihåg vad vi har bråkat om då.
Aja roligaste minnent som jag kan komma på nu är nog kryssningen hahaha
omg dem där killarna vi träffade shit va dem va dryga typ telefonterrade oss
sen vi ba hoppa i sängen och lyssna på "du är min brandman" eller va nu
den heter hahahahhahaha fett roligt omg. Sen typ när vi va och bada.
"vill du bli min kk?" " ja såklart" hahahahhaha omg dem minnerna går
inte och glömma. och spakvällen alla minnen på viksäng och stan nej nu
orkar jag inte rabla upp mer minnen.
Vi har glidit ifrån varandra mer mot slutet hoppas vi kan kämpa oss tillbaka
till varandra. Men båda vill ju så det borde ju fungera.
emelie + ellen
resander + lagelius
95a + 97a
kort + lång
bh-bästis + bh-bästis






Kommentarer
ellen lagelius

aaw älskling..

våra minnen är för underbara för att glömma..

allt vi gjort.. jag menar seriöst..

hur sjuka minnan får man ha?

jag älskar dig mer än vad något ord i världen

kan förklara! men jag saknar oss så de gör

ont i hela kroppen..

jag fattar nt vad som gick så fel?

de skulle ju vara vi mot hela världen?

bara du och jag ingen annan?

det är helt sjukt hur man kan älska någon

person så mkt som jag älskar dig..

Emelie jag kmr alltid att älska dig

och jag hoppas verkligen nt att du glömmer det

2010-05-27 @ 21:36:01
URL: http://ellenlagelius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0