hur jag sminkar mig och såvidare

rebecka;) om dagens fråga:
tips på typ smink och hur du får ditt ansikte så fint!:)

Tack rebecka det va en bra idé, inte för jag använder
nått speciellt men kan iallafall visa er för skoj skull :)

Det hära sminket använder jag.
Som ni ser så är allt från h&m och alla ba hur kan du använda det
och sånt , men det är olika för varje person liksom på mig går det
rätt bra det är svårt och hitta smink som passar till min hy efter som
jag är så ljus.

Den hära använder jag ibland.
Men blir typ lite gul i ansiktet eftersom min hy är så ljus.


Sen nästan varje söndag har jag ansiksmask ibland på onsdagar också.


Det hära som jag skriver nu fattar jag inte varför jag skriver men aja.
Iallafall för min kropp inte ska vara så torr så använder jag olika eller
liksom har 3 hurkrämer och använder typ ingen så ofta för min hy är
inte så torr. men här är en av dem


Sen när jag tar bort mitt smink använder jag inte mycket alls först tar
jag sån dära pads och häller på den blåflaska och gnuggar i ögonen så
mascaran försvinner sen tar jag det gröna som är oliv rengöringsmousse
och gnider in i hela ansiktet sen vatten över det och torkar ansiktet sen
är det bra inte tort eller nåting.


Ja det va så jag gör eller hur man nu ska skriva ;)



Kommentarer
corinne

svar ; tack ,

kan du länka mig i ett inlägg? :D

2010-03-30 @ 19:25:30
URL: http://corinnelouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0