HISS&DISS

Det hära var riktigt länge sen och det får bli en snabb hiss&diss.

MINNA NYA SKOR:
- hade dem idag , otrolig sköna och gå i.


GAMMAL MUSIK:
-
jag har världens sämsta musik smak. Just nu sitter jag och lyssnar på
gammal musik som jag alltid lyssna på förut riktigt skönt alla minnen
och allt kommer upp igen både dåliga och bra minnen.



GRUPP PÅ FACEBOOK:
- det är nån grupp som har bildas på facebook och då äre tydligen
pedofiler som har fixat den och om man går med i den så kan dem
se ens blder och massa annat skit. Fett läskigt.

ANONYMA KOMMENTARER:
- En stor fet jävla diss till dem.
Hatar verkligen anonyma kommentarer det får jag hela tiden!
Vågar ni inte stå för vem ni är eller??????


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0