HEMMA IGEN

Hejsan alla bloggläsare :)
Kom hem för 6 minuter sen. Jag gick hem från skolan
idag med adde sebbe sebbes lillebror jonte och david
så det tog lite längre tid en va det brukar tills jag kommer
hem och bloggar sitter här bara och tar det lungt ska snart
hämta nåting och äta är riktigt hungrig.
Iallafall skola idag då:)
va väl rätt så bra först no/so provade kondomer igen sen
rast idrott lunch rast sen så hade vi slöjd skulle redovisa men
fick redovisa nästa vecka istället :) sen så iup inte för vi gjorde
så mycket men aja skit samma sen slutade gick hem.
Aja nu ska jag gå och hämta nåting och äta.
Bloggar mer senare.


Kommentarer
Natascha

Fin blogg du har btw!:) Lust att ställa någon fråga på min frågestund som avslutas imorgon?:D

2010-03-25 @ 16:34:56
URL: http://bubbleandtrouble.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0