HEMMA

Hejsan alla bloggläsare :)
Nu är jag hemma igen.
Skola idag va väl sisådär först matte sen så rast
sen klasstid sen lunch rast svenska. Det roligaste
på hela dagen va svenska lekstionen. När jag och ella skulle
upp t rotunda red jag på gustavs rygg sen typ gjorde
han så jag ramlade i snön. Där uppe var linus linus
jesper adde och jonte sen kom martin också upp.
Sen så drog linus gustav ella och martin så vi andra
va kvar och städade. Sen när vi skulle ner fick jag
rida på linus rygg, när vi kom ner så kom jag på fan
minna skåpnyklar ligger i snön så sprang upp och snacka
med läraren och han knippsade mitt lås sen kom pappa och
hämtade mig. Nu sitter jag här ska nog ta nåting och äta
är riktigt hungrig. Bloggar mer senare.
SHIT VA LÅNGT INLÄGG.


Kommentarer
E M A

Tack :D

vad gör du?

2010-03-23 @ 16:11:02
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0