god natt

Hejsan alla bloggläsare :)
ska gå och lägga mig och kolla på tv är riktigt
trött och den hära dagen vill jag nästan inte ens
minnas träffade folk jag inte ville träffa och massa
sånt så hoppas jag glömmer dem.
Iallafall i morgon blir det skola sen hem och fixa resten
i mitt rum sen hem till mamma så bloggar i morgon bitti
sen när jag kommer hem och när jag är hos mamma det
kommer nog inte bli så mycket bloggande under helgen
vi får se eftersom jag sover hos ella fast jag ska ta med datan
men aja ni överlever ju ska försöka blogga så fort jag kan.
Iallafall vi hörs i morgon bitti.
God natt sov gott alla minna kära bloggläsare:D♥


Kommentarer
patricia

Sv: Jo det är bra! :)

Vad händer imorgon kväll då ?:) Fest eller liknande ?:) <3

2010-03-18 @ 21:33:32
URL: http://linneapatricia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0