god morgon

Hejsan alla bloggläsare :):)
Nu sitter jag och kollar på sista Johan Falk filmen
ni tycker väl att jag är dum i huvudet men jag
älskar dem filmerna. aja skit samma. Skola idag
då har ingen aning vad jag ska hitta på efter skolan.
Får damp för jag har redovisning idag och jag har
inte pluggat nåting men ska försöka skriva ut det
på morgonen så jag kan plugga under dagan.
Det hära har jag gjort på morgonen:
- vakna
- duscha
- klädde på mig
- sminka mig
- åt frukost
- data/film
- fixa håret
- data/film
Ska dra om 30 minuter ungefär:)
så bloggar sen när jag kommer hem.

DAGENS OUTFIT:

svar linne: gina
grå kofta: gina
lack legins: gina
armband: gekås (ullared)


Kommentarer
patricia

Hej :D Mår du bra idag :) ? <3

2010-03-25 @ 09:21:55
URL: http://linneapatricia.blogg.se/
AB PW

koftan ser riktigt mysig ut !

2010-03-25 @ 16:47:51
URL: http://acidbanana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0