god morgon

God morgon alla minna bloggläsare :)
Har ni sova gott eller har ni haft en bra lördag kväll?
Min lördag kväll har varit rolig felicia och tobias va ju
här så det blev mycket skratt. Iallafall igår lyssnade
vi på musik och prata skratta och kolla på film ;)
Senare drog dem ju hem då va jag och ella så trötta
så vi gick och la oss sen vaknade jag klockan 6 i morse
av huvudvärk typ min migrän sen somnade jag om sen
vaknade både jag och ella , så vi gick upp så fick jag
ta tablet nu mår jag kanon bra ella duschar hon är väl
snart klar. jag kanske ska ducha jag vet inte , några
bilder kommer senare när jag sitter vid min dator. Och
sen bloggar jag mer senare också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0