drar om 20 minuter

Hejsan alla bloggläsare :)
Jag ska dra om 20 minuter iallafall som klockan visar
nu men man vet inte vad klockan visar när jag har bloggat
klart ;)
det hära har jag gjort på morgonen:
- vakna
- satt på datan
- duscha
- klädde på mig
- satt vid datan
- sminka mig
- satt vid datan
- fixade håret
- åt frukost
- sitta vid datan

Folk undrar hur jag hinner sitta vid datan men det är för jag
sitter vid datan när jag fixar mig ;).
Nej nu orkar jag inte blogga och nu ser jag på klockan igen då
är det 17 minuter innan jag ska dra ;)


Kommentarer
patricia

Hej :D har du haft en bra helg? Puss :D<3

2010-03-22 @ 09:12:18
URL: http://linneapatricia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0