drar om 20 minuter

Hejsan alla bloggläsare:):)
Nu sitter jag och kollar på film och ni borde väl
veta vilken. Jo JOHAN FALK. hahah konstigt emelie ;)
iallafall har fixat klart mig och sånt.
Det hära gjorde jag på morgonen:
- vakna
- duscha
- klädde på mig
- sminka mig
- fixade håret lite
- åt frukost
- film/data

Så vid 8 kommer pappa och hämtar mig och
han stjusar mig till skolan. Får damp på alla minna
kläder pappa tvätta dem och han röker ju så det börjar
lukta rök om minna kläder och man vill ju inte gå till
skolan och lukta rök? och vi får inte ha parfym heller.

DAGENS OUTFIT:


turkos tjocktröja: bikbok
grönt linne: gina
lack legins: gina


Kommentarer
cindii

Har lagt upp dagens smarriga recept, så kika in och läs :) Det är värt det ;) Ha det bra :)

2010-03-24 @ 17:51:35
URL: http://cindiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0