drar om 20 min

Hejsan alla bloggläsare :):)
har fixat klart mig och allting nu sitter jag här vid datan och ska snart
dra som jag sa när jag tar dagens outfit blir jag aldrig bra men när jag
tar bilder i webben blir mitt ansikte bättre så ni får typ dagens outfit
i ett inlägg och typ facelook i ett annan eller nåting ;) ibland är jag smart
folk i skolan tycker jag är helt dum i huvudet men liksom så dum i huvudet
är jag inte om jag inte vill :o
Vad ska ni göra idag?
jag ska iallafall gå till skolan som jag brukar sen har jag ingen aning
kanske skulle träffa fanny annars så blir det bara och ta det lungt ikväll
ska jag åka och träna som jag inte har gjort på 2 veckor :o



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0