drar om 15 min

Hejsan alla minna bloggläsare :):):)
jag sov hela natten :D:D:D:D:D:D:D
grattis t mig.

iallafall ska dra om 15 minuter typ har
ämnestugor hela dagen idag det ska bli
riktigt skönt och ha måste verkligen plugga
har so prov i morgon no prov på fredag sen
matte prov nån gång denna vecka sen ett
till matte prov på måndag så många prov och
mycket som ska in juste måste lämna in engelska
boken också va ju inte på skolan när det mesta skulle
in så lämnar in det efter hand. efter skolan skulle jag
va med albin vi får se hur det blir ska försöka blogga
så fort jag kan och bilder från dagen kommer för har
antingen mobilen sen har jag med min kamra också.



Kommentarer
simone

ha en toppendag emelie! :)

2010-03-09 @ 10:09:31
URL: http://fattybom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0