drar om 15 min

Hejsan alla bloggläsare :)
jag ska dra om 15 minuter så bloggar nu.
min morgon har varit seg.
- vakna
- duscha
- klädde på mig
- sminka mig
- packa lite
- fixa håret
- packa lite mer
- tog dagens outfit bilder
- sitta vid datan

Det har varit min morgon nu har jag typ ingeting uppe
i mitt rum allt ligger i kassar och massa när jag kommer
hem från skolan idag ska jag fortsätta packa sen ska jag
hem till mamma. Jag ska va med på idrotten idag grattis
t mig :)
hoppas det blir nåting roligt iallafall ska stänga av
datan och kolla lite på tv innan jag åker.




Kommentarer
patricia

SV: Jo jag ska festa nu ikväll , och sen blir det att umgås med pojkvännen resten av helgen :)

Hur mår du idag? :)<3

2010-03-19 @ 15:52:27
URL: http://linneapatricia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0