sommarlov!

Hejsan alla bloggläsare :):):)
Sitter vid datan och funderar på vad som händer i morgon första sommarlovs
dagen även om jag har sommarlov i 4 dagar sen sommar skola i 2 veckor sen
sommarlov igen så vill man hitta på nåting roligt. men alla är typ upptagna.
aja jag och sofie drog t stan mötte elin sen t kyrkan sen kom robin dem gick
in vi sammlades hela klassen gick in tsm sofie och dem drog efter ett tag och
jag satt kvar med min klass såklart efter så sprang vi runt kyrkan med klackar
aldrig igen. aja nu ska jag snart lägga upp bilderna sen avslutningen blev inte
så många. men nästa år blir det. om jag fortfarande bloggar då ;)
mitt rum är riktigt snyggt iknow ;)
Min outfit:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0