robin :(

Robin gunnar lagelius lundevall.
Din dödsanons va i tidningen idag.
jag klippe så klart ut den måste spara den.
Din visning va också idag. det va bara dinna närmsta som
fick komma och kolla. jag va inte din närmsta men vi va det
förut för 1 år sen. Men din begravning ska jag iallafall gå på.
Jag saknar dig så det gör ont.
tänker på dig hela tiden i mitt huvud snurrar det ROBIN ROBIN ROBIN.
hela tiden. Alla våra minnen snurrar omkring också jag har riktigt svårt
och sova under nätterna. mer för varje dag börjar jag förstå att du
aldrig mer kommer tillbaka. din kropp är på jorden min din skäl
är nån helt annan stans och har det mycket bättre än vad du hade
det här. Du vakar över oss som en ängel nu. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0