hos pappa

Hejsan alla bloggläsare :):):):)
Sitter hemma hos pappa. Min dag har varit sjukt bra.
först så gick jag och ebba t ica köpte dricka hem t min pappa
hämta cykel pappa kom med mat sen så cyklade vi till elba båten
sen typ solade vi och badade.(bilder kommer sen dagen när jag
har kommit hem t mamma)
sen efter det åkte vi hem t mig (jag och ebba)
vi va med benny och albin. sen typ drog jag hem kollade på skor
hitta ett par skor (kommer också upp på bloggen sen). och nu sitter
jag här snart ska vi dra till frissan ska klippa mig. sen hem t mamma och
äta och ba chilla så bloggar när jag har kommit t mamma och bilderna
kommer då också.
I morgon har vi fotbollstunering men ska inte va med är sjukt förskyld
vill inte bli värre till skolavslutningen som är på torsdag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0