hemma

Hejsan :):)
Jag är riktigt duktig vi fick sluta 15 minuter tidiager tog sällskap
hem av adde och sebbe sen när jag kom hem ba vart är minna
solglasögon jo på skolan cyklade tillbaka och hämta dem sen
hem och nu sitter jag här. jag har haft frossa hela dagen och
alla ba hahaha va röd du är aja i morgon är jag LEDIG och det
är för att på måndag kväll så ska vi servera 9orna på deras avslutnings
middag riktigt roligt men endå lite tråkigt. så i morgon blir det framnäs
med massa men jag ska ba bada sen typ sitta i skuggan och ska ha smörjt
in mig riktigt mycket också. snart kommer pappa hem vi ska typ t köping sen
kommer ebba för hon ska sova här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0