god morgon

Hejsan :)
nu har jag och casey nyss vaknat. shit va det va roligt igår
ska berätta lite om dagen:
först så kom casey hem t mig va bara och åka och köpa ägg
sen åt vi lunch sen cyklade vi och träffa benny och albin
sen t affären och köpa tårta sen hem äta den sen satt vi där
med pappa och grannarna sen kom mamma då grillade vi.
sen så kom albin och edvin efter ett tag kom madde och
emma vi åkte t lekparken och elda roligt liv ;) sen hem
byta om sen möttes vi igen sen åkte vi t bjurhovda och
träffade någon sen hem med madde sen med emma sen
så edvin sen cyklade jag och casey hem.
Det va läskigaste grejen igår.
Typ jag hade gått iväg och snackat i telefonen med sofie.
och edvin emma och casey satt kvar där vi var sen typ
hörde dem nånting från nått träd typ mm mm mm mm.
sen cyklade dem t mig sa att jag skulle hoppa på cykeln
så gjorde det sen så berättade dem på hem vägen cyklade
vi värsta omvägen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0