god morgon

Hhahaha eller vad man ska säga!
Iallafall vaknade nyss igår bloggade jag bara 1 inlägg.
men vi fixade oss bakade sen kom gäster efter ett
tag åkte vi t stan mötte jennifer sen hem t amanda
då va det massa folk där för chrisoffers kompisar
hade kommit. aja sen gick vi ut träffa johanna
och amanda sen kom kristiina ebba och melissa
amanda drog efter ett tag gick jag amanda och jennifer
och åt sen ut igen t johanna vi drog hem till fredrik
var där sen drog vi hem. sen vid halv 12 hämtade
mamma mig kom hem kvart i 12 somnade ungefär vid
1 aja ni ska få bilderna sen fredags snart. för jag glömde
kamran inne igår när vi va ute så har bara bilder sen fredags.
bloggar mer senare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0