*


DOLT NUMMER
Ah vad fan ska jag säga en stor jävla diss till dem som ringer
med dolt nummer och vågar inte stå för vem dem är och vad
dem tycker.
Fick nyss ett samtal och det gick till så här:
jag: hallå?
dolt: Hej är du ginger?
jag: klick
och jag har ju minna misstankar eftersom jag har bytt numer
vet jag ju ungefär vem som har mitt nummer så.
Och vet ni ens hur ett ginger ser ut eller?
Jag är så långt ifrån ginger som det går.

Gingerkid ser ut:
- fräknar
- orange / rött hår
- ljus hy


Jag ser ut:
- fräknar
- brunt / rött hår
- lite brun


Kommentarer
Anonym

ginger betyder ingefära och inget annat. Det är bara idioter som använder det som skällsord -.-

Och att vara rödhårig är hur coolt som helst! det finns verkligen inte många som är det, och därför är det så unikt... men de avundsjuka väljer att peka ut det

2010-06-29 @ 22:56:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0