drar snart

Hejsan alla bloggläsare :):):)
Snart drar jag till skolan :(
det kommer bli hur tråkigt som helts...
amanda ska inte ditt inte sara och kanske inte ella heller.
vem ska jag hitta på nånting med då?
nej förfan vill inte heller ditt men jag måste..
aja jag får väl jobba som fan.
idag ska jag jobba riktigt mycket för att ha allting klart
till nästa vecka så slipper jag jobba sönder mig nästa vecka.
och eftersom dem inte är där så har jag ingen att snacka
med eller jo det har jag ju men inte så som jag brukar.
aja jag ska borsta tänderna sen dra mig mot skolan min
mamma får allt stjusa ditt mig. efter skolan ska jag hem
och packa sen åker jag t amanda så bloggar när jag är
hemma och nångång hos amanda.
en bild sen skolavslutningen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0